خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/23 - 16:23
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
فیروزی تاکید کرد:

دوگانگی رفتار غربی ها در مقابله با تروریسم نشان دهنده بی صداقتی آنها است

عصو فراکسیون ایثار و شهادت در مجلس گفت: جنایات هولناک مانند حمله به دانشجویان کابل و دیگر جنایات تروریستی با مبانی دینی، اخلاقی و حتی انسانی در تضاد و تناقص است.

حجت‌اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره  به حذف پست اینستاگرامی رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص جنایت بی‌رحمانه داعش در افغانستان،گفت: جنایت غیرانسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری و وهابی در دانشگاه کابل که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان کشور دوست و برادر افغانستان شد و اندوه ملت ایران ، آزادی خواهان جهان و به ویژه پیروان اهل‌بیت (ع) را به دنبال داشت.



نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه داعش و بسیاری از گروه های تکفیری ساخته و مولود سیاستمداران غربی و صهیونیست ها هستند، افزود: غربی ها با ادعای دفاع از حقوق بشر و حقوق ملت ها، از گروه های تروریستی متعددی حمایت می‌کنند و به رهبران و اعضای آن، اجازه فعالیت های گسترده تروریستی علیه دیگر کشورها، از جمله ایران را می دهند.



این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به نگاه یک بام و دو هوای غرب به موضوع حقوق بشر ،تاکید کرد: جنایات هولناک مانند حمله به دانشجویان و دیگر جنایات تروریستی با مبانی دینی و اخلاقی و حتی انسانی در تضاد و تناقص است.



بیشتر بخوانید:





وی با بیان اینکه غربی ها از تروریست ها حمایت های مادی و معنوی در سطح کلان انجام می‌دهند، اظهارکرد: غرب در حقیقت به جای اینکه جنایاتی که در منطقه اتفاق افتاده است را محکوم کند، تروریست ها را مورد حمایت قرار می‌دهند، تسلیحات و تجهیزات و هزینه تروریست ها را تامین می کنند و در جوامع بین‌المللی هم از آنها حمایت می کنند.






عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر این که دوگانگی در رفتار غربی ها در جامعه جهانی نشان دهنده بی صداقتی آنها است،مطرح کرد:اروپایی ها با سکوت از کنار بسیاری از جنایات منطقه عبور می کنند. جنایت و آدم کشی انسان ها، اگر در راستای اهداف آن‌ها باشد، برای غرب و سیاستمداران آن‌ها اهمیتی ندارد.



فیروزی با بیان اینکه فرهنگ ملت بزرگ افغانستان مبتنی بر تمدن غنی اسلامی است، تاکید کرد: جنایتکاران با ایجاد اختلاف مذهبی به دنبال بوجود آوردن تنش ،درگیری و جنگ افروزی و به مخاطره انداختن امنیت در منطقه هستند و آمریکا با این جنایات بر تداوم حضورش در منطقه صحه می گذارد.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تروریست های منطقه در پی تحقق اهداف شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی هستند، تصریح کرد: دو کشور ایران و افغانستان با همکاری تمامی کشورهای اسلامی باید برای  ازبین بردن تروریسم و افراط گرایی و تحکیم و برقراری صلح ،ثبات و امنیت در منطقه تلاش کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 307888
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار